BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 May 2011

KISAH CINTA KU...

Cinta…hehehe aku bukan dew kisah cinta pown yang boley nak story ngn keowag actually aku niey boyfrendz pown xdew.huhu sedih nyer.tpy kn kadang2 epy gak taw xdew boy coz klaw dew pown wat sakit aty jew.huhu tmbah2 pulak bila aku tgok owg di sekeliling aku niey bila coulpe,tunang,kahwin jew mesty bercerai+berpisah+putus+break+clash dan sebagai nyer lar.hehehe aku kalaw boley dalam hidup aku,aku xnak dew perkataan tue sume coz bila dengar aku rasa sakit sgt…tmbahan pulak aku yang mempunyai aty yg lemah n tulus niey…hehehe cehhh perasan lar pulak aku niey,angkat bakul sendiri lar kata kn.haha…..Ermmmmmmm aku bukan nyer x nak bercoulpe tpy banyak benda yang aku takowt,first xnak di kecawa kn+merana+di tinggalkan+di benci oleh owg yang aku sayang. Bagi aku kalau aku sayang kan seseowg lebih baek aku mnjadi kawan baek nyer,walaupun aku sayang gilerrr kat dye.Dan aku yakin dan pasty kalaw aku tolak dye msty dye mncari pengantiku,tpy xpew sekurang2 nyerr aku boley melihat owg yang aku sayang tersenyum n bahagia dan x benci aku.hehe tpy bila aku fikirkan balik x kan akan nak jadi macam niey selama nyer kowt..haha alamat menbujang lar aku.hehehe aku x nak bujang,aku nak kahwin.hehe nak kahwin bawah pedang taw..hehe tpy kena lar cari pegawai yang keja polis or tudm..huhu susah nak dapat kowt,dya owg nak ke kat aku niey.hehe jujor ckp aku sekarang niey tengah mencari taw… hehe “wahai jejaka di luar sana n yang mengenali diri ku niey cuba lah kau mengerti isi aty ku niey,n pew yang aku maksud kan”hahaha xfaham pown wat2 faham jew lar erkkk...lg satu aku x faham lar ngn budak laki zaman skunk niey coz mintak kawan aku time,bila mintak coulpe aku tolak.n dye owg terus tinggal kn aku,cuba lar faham aku tolak x bermakna aku x suka aku juz nak kenai n nak kowag faham aku niey jenis macam mna..tue jew bub aku jenis sekali kau memberi selama nyerr di aty..hehe jiwang karat lar pulak aku niey kn….hehehe Pew2 pown egt pada yg 1,jujor pada yg setia,setia pada yg kasih,kasih pada yg rindu,rindulah pada yg mnyayangimu,cinta xkan dtg klaw x di cari,cinta juga xkan dapat klaw xdew siape yg memberi,tpy mencari biar lah pada yg sudi,bkn meminta pada yg simpati…hehehe

0 comments: