BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 17 May 2011

Tentang Diri Ku


Aku adalah seorang gadis yang berusia 18 tahun.aku juga anak bongsu daripada 8 adik-beradik.ckit jew family aku kn.hehehe. warna kesukaan aku ialah biru,hitam,putih.hehe simple jew pown..Aku digelarkan (GUPPY GIRLZ) oleh rakan2 ku,kerna aku yang agak comey yang memiliki pipi yang tembam+montel+cubby...hehehe "jangan jelez." aku gak seorang gadis yang periang taw...hehe tpy pemalu pown dew gak...haha..Bak kata owg aku niey seorang yang sombong n ego cikit...tpy bagi aku bukan nyer sombong n ego.juz nak teguh kn pendirian n nak tegak kan kebenaran..coz aku niey jenis yang degil.hahaha sekali aku kata tidak sampai bila2 pown tidakkkkk...ishhhhh DEGIL kn aku niey.tpy nak wat camne sejak azali lagi camniey...hehehe tpy kan kowang skunk niey aku dah banyak berubah taw...hehehe 

0 comments: